Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Argeș, prin intermediul Camerei de Comerţ Naţionale în parteneriat cu Risco, oferă posibilitatea agenţilor economici să acceseze serviciul RISC PARTENER, un certificat de rating şi evaluare a companiilor.
Certificatul Risc Partener se bazează pe un set unitar de criterii pentru evaluarea companiilor, analizând aspecte precum: buna reputaţie, solvabilitatea, potenţialul de export, incidentele de plată înregistrate etc., fiind un instrument de credibilizare a firmelor în relaţia cu partenerii lor de afaceri.
Risc Partener conţine o analiză extinsă a companiei pentru care se execută interogarea, o scară valorică de notare de la 1 la 10 şi certificatul de rating de tip “semafor”, folosind culorile
Certificatul va fi emis de către CCIA Argeș în baza unei solicitări scrise: un raport unic furnizat de Camerele de Comerț, care aduce predictibilitate în relațiile de afaceri. Solicitați acum certificatul Risc Partener de la cea mai apropiată Cameră de Comerț înainte de orice decizie importantă de afaceri!
Prin certificatul Risc Partener aflați informații juridice și financiare actualizate despre afacerile din România, inclusiv limita recomandată de credit marfă.
Certificatul Risc Partener asigură un set de informaţii complexe, bazate pe rezultatele financiare ale companiilor, sintetizate într-un mod foarte accesibil utilizatorului final, fiind un instrument esențial pentru creionarea deciziilor de afaceri.
Risc Partener este un instrument eficient pentru gestionarea riscurilor la care este expus procesul decizional în afaceri, care conține o analiză financiară bine structurată. Acest raport furnizează informaţii actualizate despre partenerii de afaceri sau concurenţă.
Începutul unei relaţii de afaceri trebuie să se bazeze pe informaţii verificate în timp real despre parteneri.
Risc Partener este un serviciu oferit de Camerele de Comerț și Industrie din România, un instrument necesar la fundamentarea deciziilor cu privire la o nouă afacere sau un potențial partener.
Volatilitatea mediului economic îngreunează procesul de selecţie a potenţialilor parteneri de afaceri.
Pentru eficientizarea procesului decizional, companiile au nevoie de informaţii cât mai clare și detaliate despre partenerii lor de afaceri existenţi şi potenţiali.